دوشنبه، مرداد ۱۹، ۱۳۸۸

هوم؟

این روزها نمی‌گذرند. ما باید بگذریم.

۱۱ نظر:

  1. به نظرم به این راحتی ها نیست. روزها بهمان چسبیده باشند انگار. گیر کرده ایم...

    پاسخحذف
  2. منم همون بالایی. دو نقطه دی

    پاسخحذف
  3. مثلا حلقه‌ی داستان دار بشیم؟!

    معین: آره. مثلاً. کجایی؟

    پاسخحذف
  4. من دارم می‌گذرم،ولی خوب نیست...

    پاسخحذف
  5. البته من این پست رو شخصی گذاشته بودم. ولی انگار به جنبش و اینا مربوط شده که از نظر من ایرادی نداره.

    پاسخحذف
  6. می گذریم..می گذریم...می گذریم...

    پاسخحذف
  7. از کجا فهمیدی که به جنبش و اینا مربوط شده؟


    راستی، به نظرت اون مطلب شوخی بود یا جدی؟

    پاسخحذف
  8. این نیز بگذرد گیرم که این گذر هزاران سال به طول انجامد اما می گذرد.

    پاسخحذف
  9. من که اینجام!حالا اینکه چه جوری حلقه داستان دار بشیم و اینها،مخصوصا که ایام پربرکت امتحانا داره نزدیک می شه...

    پاسخحذف
  10. این روزها ثانیه ها مثل کنه به آدم می چسبن، من می خوام ولشون کنم ولی اینا منو ول نمی کنن!

    پاسخحذف